De volgende zaken zijn opgelost in Assu® (bugs):
- Het sjabloon voor het verzenden van inloggegevens Appviseurs kon niet portefeuille specifiek gemaakt worden.
- Een Aplaza bericht aangeleverd met 00000 als polisnummer werd gekoppeld aan verkeerde polis.
- Relatienummer 0 is niet langer toegestaan.
- Verwijderde taken werden meegenomen in de werklijst bij gebruik van de doorvoeren knop op het werklijst instellingen scherm.
- Een selectie voor een mailing voegde bijlagen niet toe als het een polis mailing was en als het polisnummer een schuine streep bevatte.
- Vinkje “hypotheek” op de relatiekaart kon niet uit worden gezet.
- Een PDF splitsen werkte soms niet afhankelijk van wanneer Assu geïnstalleerd was.
- Het vinkje “Appviseurs” op een bestaand document valt weg als je op een bestaand document door de beschrijving heen tabte.
- Als je facturen via post meteen afdrukt wordt de factuur meteen gemarkeerd als “afgedrukt” als er losse opdrachten gebruikt worden.
Het volgende is nieuw in Assu®:
Je hebt nu de mogelijkheid om bij ons een klantsegmentatie script aan te vragen. Klantsegmentatie is een marketingstrategie waarbij je jouw klanten onderverdeelt in verschillende groepen op basis van hun kenmerken.
Lees alles over klantsegmentatie en wat Assu® hierin voor jou kan betekenen in onderstaand “uitgelicht” artikel:
En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.
Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen.
Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:
Heb je ook een wens of suggestie voor een verbetering? Klik dan op onderstaande knop:
In deze versie zijn er geen velden in de database aangepast.