De volgende zaken zijn opgelost in Assu® (bugs):
- Facturen in Appviseurs werden niet geladen wanneer de lijst met facturen erg lang was.
- Er worden voortaan alleen nog maar automatisch digitale documenten aan relaties gekoppeld als er geen polisnummer aangeleverd is. Voorheen werden er ook documenten gekoppeld wanneer een maatschappij verkeerd polisdocumenten aanleverde.
- Het beantwoorden van een e-mail vanuit het documentenarchief werkte niet.
- Agenda afspraken kwamen niet helemaal goed in Outlook via de Assu®Mailbox agenda synchronisatie. (Slepen naar een andere tijd werkte niet en terugkerende afspraken vanuit Assu® kwamen maar eenmaal in Outlook te staan).
- De Workflow import nam hetzelfde sjabloon maar 1 keer over als het in meerdere Workflow activiteiten gebruikt werd.
- Verwijderingen (bijvoorbeeld een e-mailadres verwijderen die via een inventarisatieformulier met behulp van de slimme formulieren tool doorgestuurd werden kwamen niet in Assu® terecht.
- Bij het versturen van een factuur kwam sporadisch de aanhef van de partner boven de e-mail te staan.
De volgende zaken zijn nieuw in Assu®:
Bestuurder overnemen van polis.
Op de schadekaart is het nu mogelijk om op tabblad “Bestuurder” met 1 druk op de knop de verzekeringnemer van de polis over te nemen als bestuurder.
Je hebt uiteraard ook nog steeds de mogelijkheid om een andere bestuurder zelf in te voeren in deze velden.
- Dit scheelt jou dubbel invoerwerk omdat de verzekeringnemer tenslotte toch al bekend is.
Notificaties niet meer bij alle handmatig verwerkte digitale documenten verzonden.
Bij het verwerken van digitale documenten in Assu® wordt, indien aangegeven dat een document in Appviseurs moet komen, niet meer automatisch een notificatie verzonden. Indien dit wel gewenst is moet je dit aangeven op het document beschrijvingen tabblad van de Aplaza instellingen.
- Je hebt zo niet langer onnodige notificaties in de app, maar alleen notificaties die gewenst zijn.
Aanschrijven servicebureau van financiering.
Op een financiering heb je nu ook de mogelijkheid om het servicebureau te selecteren wanneer je een brief of e-mail wilt versturen.
En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.
Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:
De volgende wijzigingen zijn doorgevoerd in de Assu® database: