Voor wie is Assu®

Wij maken software en apps voor:

Assurantie adviseurs

Financieel adviseurs

Hypotheek kantoren

Schade kantoren

 

voor wie maken wij applicaties

Assurantie adviseurs

Met ons assurantie CRM pakket Assu® heb jij alles onder handbereik om jouw klanten een optimale klantreis te kunnen bezorgen.

Assu® biedt een handige dossier structuur waardoor jij in 1 oogopslag al je gegevens van je relaties kunt zien.

Financieel adviseurs

In Assu® heb je al je financiële producten overzichtelijk bij elkaar. Door middel van ADN en Aplaza berichten krijg je automatisch al je berichten binnen die bij jouw producten horen en kun je snel prolongeren.

Schade kantoren

Assu® biedt jou de mogelijkheid je schades van begin tot eind af te werken. Gebruik workflows om je schadeprocessen te automatiseren waardoor je tijd overhoudt voor klantcontact.

Ook kan jouw klant door middel van de Appviseurs app zelf schades indienen en documenten doorsturen die betrekking hebben op de schade.

Hypotheek kantoren

Bekijk alle relevante hypotheekinformatie in 1 overzichtelijk scherm. Al je informatie is in te zien in het documentenarchief van je hypotheek. Assu® biedt eenvoudig in te regelen checklijsten die ook gekoppeld zijn aan de Appviseurs app. Wel zo gemakkelijk voor jouw klanten.

Service provider of volmacht?

Wij ontwikkelen software voor onder meer provinciale kantoren. Maar wij bouwen óok softwareoplossingen die geschikt zijn voor volmachten en serviceproviders.

Door Assu® te koppelen met de aanvraag-en mutatiestraat van de volmacht kun je eenvoudig polissen vergelijken, afsluiten óf muteren. Met behulp van werkprocessen is het zelfs mogelijk polissen automatisch te vergelijken met de beschikbare producten van de volmacht.

A.i. automatisering heeft een aantal software oplossingen ontwikkeld waardoor de serviceprovider efficiënter werkt. Dit is handig als deze backoffice werkzaamheden van de adviseur overneemt. En er is óok een Assu® provinciale postenbank beschikbaar.

gebruikersvriendelijk

Wat zeggen anderen over ons

Met Assu® ben je in goed gezelschap:

Interview Hagemans

Hagemans Verzekeringen

Ik ging van een serviceprovider kantoor naar een kantoor met veel meer aanstellingen en dat had ik nooit houtje-touwtje met Excel en Dropbox kunnen doen. Ik ben veel breder kunnen gaan adviseren en veel beter administreren door Assu®. Eigenlijk wil ik er niet eens aan denken dit werk zonder een goedwerkend CRM-systeem te doen.

henst en lunsen kantoor

Henst & Lunsen

Assu® heeft ons rust gebracht in organisatie en administratie. We werken er inmiddels 4 jaar mee en we werken allemaal met veel pelzier met Assu®. Het is als een fiets waar je zo op wegfietst. Onze conversie is vellekloos verlopen.

hoeksche advies pand

Hoeksche Advies

Assu® is het fundament van onze organisatie. We laten Assu® als het ware voor ons werken. Ik ben blij dat we zijn overgestapt naar Assu. Als we niet waren overgestapt, dan hadden we met ons bedrijf niet gestaan waar we nu staan. Met Assu® hebben we digitaal en efficiënt werken kunnen optimaliseren. Assu® is fijn softwarepakket om mee te werken wat zeer gebruiksvriendelijk en toekomstbestendig is. Vertrouwen in de toekomst, omdat we ook merken dat Assu® zich mee ontwikkelt met de tijd.

Zelfverzekerd vierkant

Zelfverzekerd

Assu® is voor ons heel belangrijk. Gelukkig zijn de lijntjes bij jullie kort gebleven. Het pakket is in de jaren nog veel professioneler geworden terwijl het wel eenvoudig in gebruik is gebleven. Ik wist van sommige dingen niet dat Assu® het kon zoals bijvoorbeeld Workflows en hier wil ik wel graag mee gaan werken. Het gebruiken van de App voor onze klanten staat ook hoog op ons lijstje. "Ik ben in de loop der jaren veel professioneler geworden maar Assu® zeker ook." Assu® heeft ons inzicht, gemak en professionaliteit gebracht.

Connect assuradeuren kantoor foto

Connect assuradeuren

Assu® is heel belangrijk voor ons en onze kantoren. Wij staan als volmacht tussen de tussenpersoon en de verzekeraar in. Deze tussenpersonen wilden graag een echt CRM pakket waarbij je vanuit de klant denkt en wat gebruiksvriendelijk moest zijn. Tevens wilden wij het zelf graag simpel houden.De overstap was niet gemakkelijk, mede doordat we een Volmacht kantoor zijn met 25 assurantiekantoren.We hebben er 1 jaar voor uit getrokken en per kantoor een conversie en opleiding gedaan. Ik vond het een leuk proces.A.i. automatisering zou ik zeker aanbevelen. De samenwerking voelt als partners. Dit is een win-win samenwerking.

Bas Loeters foto

Bas Loeters Assurantiebemiddeling

Automatisering van processen, koppelingen met externe partijen en snel opschakelen bij nieuwe ontwikkelingen vind ik belangrijk. Het heeft meteen goed gepast met AI. In de 33 jaar dat in het vak zit heb ik al diverse portefeuille overnames meegemaakt. Bij deze conversie moesten veel pakketpolissen handmatig verwerkt worden. Hiervoor heeft AI een handleiding gemaakt van 18 stappen. Dit was 1 dag werk en is goed gelukt.Ik ben gek van het vak en als mensen om advies vragen met betrekking tot een systeemhuis dan sta ik hier open in en leg graag uit waarom wij voor AI hebben gekozen.

Bij de tijd: vlotte doorontwikkeling

Voor wie wij ook ontwikkelen, bij ons geldt “alles is is in beweging en stilstand is achteruitgang”. 

Wij streven er daarom ook naar om elk jaar 2 tot 3 upgrades uit te brengen die jou in staat stellen de bedrijfsvoering nog efficiënter in te richten. Ook hebben we regelmatig upgrades en hotfixes om ook tussentijds het programma zo actueel mogelijk te houden. 

Door goed naar gebruikers te luisteren lukt het ons om onze software constant door te ontwikkelen waardoor we altijd bij de tijd blijven. 

 
doorontwikkeling assurantie applicaties
demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...