Verslag A.informatief webinar 6-6-2024

screenshot A.informatief webinar 6 juni 2024
Op 6 juni hebben we ons tweede A.informatief webinar van dit jaar gehouden.Wil je nalezen wat we gedeeld hebben? Lees dan snel verder. Onderaan dit artikel vind je een video van het webinar en ook een Q en A met de vragen die er gesteld zijn.Ainformatief

Assu® Upgrades:

We streven er naar om ieder jaar twee tot drie upgrades uit te brengen. In deze upgrades vindt je veel nieuwe functionaliteiten die we via onze wensen tickets ontvangen hebben, maar ook nieuwe functionaliteiten aan de hand van ontwikkelingen in de markt.

De upgrades waar we in het eerste kwartaal van dit jaar aan werken zijn:

De eerste Assu® Upgrade van dit jaar was Upgrade 1.2630.3.1 die we op 22 januari gelanceerd hebben. 

In deze Upgrade zit onder andere onze slimme formulieren tool en een HDN koppeling. De HDN koppeling staat nog in pilotfase bij onze testkantoren.

Maar er zitten nog veel meer slimme oplossingen in. Kijk hier wat er nieuw is in deze versie.

De tweede Assu® Upgrade van dit jaar is Upgrade 1.2631.3.1 die we eind februari gelanceerd hebben. 

In deze Upgrade zit onder andere onze slimme formulieren tool en een HDN koppeling. De HDN koppeling staat nog in pilotfase bij onze testkantoren.

Maar er zitten nog veel meer slimme oplossingen in. Kijk hier wat er nieuw is in deze versie.

Wil jij ook klaargezet worden voor deze nieuwe versie van Assu®? Maak dan een ticket aan via A.i. Servicedesk.

Ook maken we een start met het verwerken van punten die uit de stemronde voor Upgrade 1.2632.3.1 zijn gekomen. Welke punten dat dat zijn kun je hier>>> bekijken. We hebben deze versie voor eind september in onze planning staan.

Van maandag 3 juni tot en met vrijdag 21 juni is ons A.i. Stemlokaal weer open. Hier kun je  stemmen voor punten die ingebracht zijn voor Assu® Upgrade 1.2633.3.2. Deze Upgrade staat voor begin 2025 in de planning.

 

 
 

Digitale transformatie

Met onze slimme functionaliteiten en tijdbesparende opties helpen wij jou verder de toekomst in. Wij noemen dit “digitale transformatie”. In dit webinar hebben we de volgende onderwerpen besproken:

Ontdek onze vernieuwde handleiding

We gaan met onze tijd mee en hebben onze handleidingen geheel vernieuwd. Ze zijn nu online te benaderen waardoor we een betere zoekfunctie hebben.

De volgende stap zal zijn dat ze gekoppeld worden aan A.i. Servicedesk waardoor je tijdens het typen van je vraag direct zoeksuggesties te zien krijgt:

zoeken in onze handleidingen

De handleiding vind je terug onder de F1 knop in Assu® vanaf versie 1.2631.3.3.

Heb je deze versie nog niet? Niet getreurd. Klik op onderstaande knop om naar de handleiding te gaan en zet deze bovenin je browser vast aan je favorieten:

De overige handleidingen kun je terugvinden op onze website in het Support Portaal: Handleidingen | AI automatisering – Assu assurantie software

Sneak preview Assu®Web

We bouwen dit jaar verder aan onze eerste versie van de webbased versie van Assu®: Assu®Web. Op dit moment zijn we ver met het bouwen van de klantenkaart.

Omdat dit project nog in een bouwfase is delen we nog geen video’s van de schermen. Maar de algehele look en feel is zoals onderstaand scherm:

AssuWeb versie mei 2024

Dit webinar nog een keer terugkijken?

Klik dan op onderstaande afbeelding om een video van het webinar te bekijken.actie
Wij hopen dat we iedereen hiermee een goed beeld hebben kunnen geven van alle ontwikkelingen binnen A.i. Automatisering. Heb je nog vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groeten,Team A.i. Automatisering

Q en A bij dit webinar

Tijdens dit webinar was er ook tijd voor vragen. Maar omdat we in een kwartier tijd niet alle vragen konden beantwoorden, hebben we hieronder een overzichtje gemaakt van de veelgevraagde zaken en er ook gelijk een antwoord bij gezet. Waarbij wij willen zeggen: kan er nu iets niet en wil je dat dat wel kan in de toekomst? Meld de functionaliteit aan als wens via onze A.i. Servicedesk.

Bij een webbased variant van Assu® is het niet nodig om in te loggen via VPN. De verbinding is beveiligd via onze eigen Identity server. Je logt dan net als nu het geval is in met je naam en wachtwoord waardoor een veilige verbinding gegarandeerd is.

We hebben 3 soorten consultancy abonnementen voor je beschikbaar. De uren dat je consultancy krijgt zijn op basis van Teams uitleg van maximaal 1 uur. Hierdoor kun je alle informatie goed tot je nemen zonder dat je teveel informatie in 1 keer krijgt.

Wil je meer weten over de opties? Klik dan op de groene knop onderaan dit artikel.

Hulp of advies nodig?

Wil jij jouw bedrijfsprocessen nog verder optimaliseren op een manier die helemaal bij jouw bedrijf past? Denk dan eens aan ons consultancy abonnement.

Met het consultancy abonnement krijg je gericht advies van 1 van onze consultants en krijg je hulp bij de inrichting van jouw pakket aan de hand van jouw eigen processen.

Meer weten? Klik dan op onderstaande knop voor meer informatie:

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...