Meer tijd over met Assu®:
Met ons complete applicatie landschap heb je alles bij de hand voor de meest complete klantervaring. Zo is het mogelijk om administratie en klantenservice te automatiseren maar ook de automatisering van facturen en documenten.
Altijd bij de tijd met onze apps en vele koppelingen. Automatiseer jouw terugkerende processen en houd tijd over voor de zaken die er echt toe doen.
Het automatiseren van je administratie zorgt voor een hele hoop efficiëntie. Met ons assurantie- en hypothek pakket Assu® en onze apps Assu2GO en Appviseurs heb je altijd en overal jouw informatie bij de hand. Al onze applicaties worden continu doorontwikkeld waardoor jij altijd bij de tijd blijft.
Gaat onze data wel goed over? Begrijpen gebruikers het nieuwe programma? Maar hoe moet dat straks dan allemaal? Dit zijn allemaal logische vragen. Want het veranderen van software programma heeft veel impact binnen jouw kantoor.
Maar je staat er niet alleen voor. Wij helpen je stapje voor stapje.
Wij kunnen niet alles. Wij richten ons graag op zaken waar we goed in zijn. Maar wel veel. Het automatiseren van je administratie en klantenservice is een van onze specialiteiten. Assu® kent inmiddels veel koppelingen met externe pakketten.
Zo koppelen wij met andere programma’s die belangrijk zijn voor jouw bedrijf.
De voordelen? Wij houden onze focus en jij hebt geen extra invoerwerk.
Bij ons is alles áltijd in beweging. Stilstand is achteruitgang. Wij streven er daarom ook naar om elk jaar minimaal 2 upgrades uit te brengen die jou in staat stellen je bedrijfsvoering nog efficiënter in te richten. We hebben ook regelmatig upgrades en hotfixes om ook het programma tussentijds zo actueel mogelijk te houden.
Door goed naar gebruikers te luisteren, ontwikkelen wij onze software voortdurend door. Zo blijven we actueel.
Bij A.i. Automatisering ben in goed gezelschap.
Hagemans Verzekeringen
Ik ging van een serviceprovider kantoor naar een kantoor met veel meer aanstellingen en dat had ik nooit houtje-touwtje met Excel en Dropbox kunnen doen. Ik ben veel breder kunnen gaan adviseren en veel beter administreren door Assu®. Eigenlijk wil ik er niet eens aan denken dit werk zonder een goedwerkend CRM-systeem te doen.
Henst & Lunsen
Assu® heeft ons rust gebracht in organisatie en administratie. We werken er inmiddels 4 jaar mee en we werken allemaal met veel pelzier met Assu®. Het is als een fiets waar je zo op wegfietst. Onze conversie is vellekloos verlopen.
Hoeksche Advies
Assu® is het fundament van onze organisatie. We laten Assu® als het ware voor ons werken. Ik ben blij dat we zijn overgestapt naar Assu. Als we niet waren overgestapt, dan hadden we met ons bedrijf niet gestaan waar we nu staan. Met Assu® hebben we digitaal en efficiënt werken kunnen optimaliseren. Assu® is fijn softwarepakket om mee te werken wat zeer gebruiksvriendelijk en toekomstbestendig is. Vertrouwen in de toekomst, omdat we ook merken dat Assu® zich mee ontwikkelt met de tijd.
Zelfverzekerd
Assu® is voor ons heel belangrijk. Gelukkig zijn de lijntjes bij jullie kort gebleven. Het pakket is in de jaren nog veel professioneler geworden terwijl het wel eenvoudig in gebruik is gebleven. Ik wist van sommige dingen niet dat Assu® het kon zoals bijvoorbeeld Workflows en hier wil ik wel graag mee gaan werken. Het gebruiken van de App voor onze klanten staat ook hoog op ons lijstje. "Ik ben in de loop der jaren veel professioneler geworden maar Assu® zeker ook." Assu® heeft ons inzicht, gemak en professionaliteit gebracht.
Connect assuradeuren
Assu® is heel belangrijk voor ons en onze kantoren. Wij staan als volmacht tussen de tussenpersoon en de verzekeraar in. Deze tussenpersonen wilden graag een echt CRM pakket waarbij je vanuit de klant denkt en wat gebruiksvriendelijk moest zijn. Tevens wilden wij het zelf graag simpel houden.De overstap was niet gemakkelijk, mede doordat we een Volmacht kantoor zijn met 25 assurantiekantoren.We hebben er 1 jaar voor uit getrokken en per kantoor een conversie en opleiding gedaan. Ik vond het een leuk proces.A.i. automatisering zou ik zeker aanbevelen. De samenwerking voelt als partners. Dit is een win-win samenwerking.
Bas Loeters Assurantiebemiddeling
Automatisering van processen, koppelingen met externe partijen en snel opschakelen bij nieuwe ontwikkelingen vind ik belangrijk. Het heeft meteen goed gepast met AI. In de 33 jaar dat in het vak zit heb ik al diverse portefeuille overnames meegemaakt. Bij deze conversie moesten veel pakketpolissen handmatig verwerkt worden. Hiervoor heeft AI een handleiding gemaakt van 18 stappen. Dit was 1 dag werk en is goed gelukt.Ik ben gek van het vak en als mensen om advies vragen met betrekking tot een systeemhuis dan sta ik hier open in en leg graag uit waarom wij voor AI hebben gekozen.
Wil je graag je administratie automatiseren? Bij ons kun je erop aan dat je onbezorgd de stap kunt maken naar jouw nieuwe CRM pakket. Ons team van ervaren data migratie specialisten begeleidt jou stap voor stap met het nemen van deze belangrijke stap zodat jij straks snel kunt beginnen met jouw nieuwe software.
De software van A.i Automatisering maakt het mogelijk om je administratie en klantenservice te automatiseren.
Hoe we dat doen? Door workflows.
Onze workflows automatiseren regelmatig terugkerende werkzaamheden voor meer efficiëntie. Zo houd jij meer tijd over voor je klanten!
Start nu met het gebruik van onze slimme software.
En ontdek zelf waarom ruim 20.000 gebruikers je al voorgingen.
Adres
Takkebijsters 3A
4817 BL, Breda
Contactgegevens
076-5716178
info@aiautomatisering.nl
Producten en diensten
Over AI Automatisering
Ondersteuning:
Contact:
Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.