We hebben ons laatste A.informatief webinar van dit jaar gehouden.
Wil je nalezen wat we gedeeld hebben? Lees dan snel verder. Onderaan dit artikel vind je een video van het webinar en ook een Q&A met de vragen die er gesteld zijn.
Assu® Upgrades:
We streven er naar om ieder jaar twee tot drie upgrades uit te brengen. In deze upgrades vindt je veel nieuwe functionaliteiten die we via onze wensen tickets ontvangen hebben, maar ook nieuwe functionaliteiten aan de hand van ontwikkelingen in de markt.
De upgrades waar we in dit jaar aan gewerkt hebben en nog aan werken zijn:
De eerste Assu® Upgrade van dit jaar was Upgrade 1.2630.3.1 die we op 22 januari gelanceerd hebben.
Kijk hier wat er nieuw is in deze versie.
De tweede Assu® Upgrade van dit jaar is Upgrade 1.2631.3.1 die we eind februari gelanceerd hebben.
Kijk hier wat er nieuw is in deze versie.
De laatste Assu® Upgrade van dit jaar is Upgrade 1.2632.3.1 die we 30 september gelanceerd hebben.
Wil je weten welke nieuwe functionaliteiten er in deze upgrade zitten? Kijk hier wat er nieuw is in deze versie.
Wil jij ook klaargezet worden voor deze nieuwe versie van Assu®? Maak dan een ticket aan via A.i. Servicedesk.
Ook maken we een start met het verwerken van punten die uit de stemronde voor Upgrade 1.2633.3.1 zijn gekomen. Welke punten dat dat zijn kun je hier bekijken. We hebben deze versie voor januari 2025 in onze planning staan.
Van maandag 14 tot en met vrijdag 31 oktober is ons A.i. Stemlokaal weer open. De wensen die goedgekeurd worden zullen in het eerste ontwikkelkwartaal van 2025 in Assu® gebouwd worden.
Digitale transformatie
Met onze slimme functionaliteiten en tijdbesparende opties helpen wij jou verder de toekomst in. Wij noemen dit “digitale transformatie”. In dit webinar hebben we de volgende onderwerpen besproken:
De slimme formulieren tool is in samenwerking met andere Assu® gebruikers in eigen beheer ontwikkeld, en sluit daardoor helemaal aan bij jouw wensen.
De slimme formulieren tool werkt samen met workflows en taken zodat je jouw mailingen optimaal kunt beheren en is gebaseerd op formulieren die je helemaal zelf naar wens in kunt richten.
Wat kan ik met de slimme formulierentool?
Door middel van een Assu® selectie haal je de doelgroep op die voor jou van toepassing is om een gerichte marketing te kunnen doen.
Na het verzenden van de mailing krijgt jouw klant een e-mail binnen met daarin een link naar een website waar het betreffende formulier in gevuld kan worden. Ingevulde formulieren komen automatisch binnen in het documentenarchief van de betreffende relatie.
Denk bijvoorbeeld aan een nazorgscan waarbij je wijzigingen in situaties kunt inventariseren.
Jouw voordelen
De slimme formulierentool is een aanvullende module. Een aantal voordelen voor jou:
- Persoonlijk: Richt je eigen formulieren geheel via je eigen huisstijl in voor een persoonlijke klantervaring.
- Snel en efficiënt: Doordat de formulieren digitaal gaan kun je snel en veilig je formulieren verzenden en bijhouden.
- Geen aanvullende applicaties nodig: Maak zelf formulieren op en je hoeft niet langer gebruik te maken van aanvullende applicaties voor het maken van mailingen.
De volgende fases
De slimme formulierentool wordt de komende tijd alleen maar slimmer. We gaan er voor zorgen dat de formulieren vooraf gevuld worden vanuit Assu®. In een later stadium gaan we aan een automatisch gegenereerd bezoekrapport bouwen.
Wil jij ook aan de slag met deze handige functionaliteit? Neem dan snel contact met ons op.
Een belangrijke koppeling is de HDN koppeling. Met behulp van deze koppeling kun je hypotheekberichten, statusberichten en stukkenlijsten over en weer sturen tussen Assu® en HDN.
De HDN koppeling wordt ook ondersteund door Appviseurs. Met Appviseurs kan jouw eindklant altijd op de hoogte blijven van de status van diens hypotheek. Ook kan jouw eindklant zelf via de stukkenlijst de benodigde hypotheekstukken, zoals een werkgeversverklaring, digitaal versturen om zo de stukkenlijst in Assu® te completeren.
Een hele efficiënte koppeling dus die niet allen voor jou, maar ook voor jouw eindklanten veel gemak en voordelen biedt.
Voorbeeld van een HDN stukkenlijst op een hypotheekkaart in Assu®
Jouw voordelen
- Werkt samen met Appviseurs.
- Geen handmatige stukkenlijsten meer maken.
- Een ruim assortiment van gratis Workflows met sjablonen meegeleverd.
Per 1 november beschikbaar*
*Vanaf 1 november is de HDN koppeling beschikbaar voor alle kantoren die werken met het adviespakket Adviesbox en Figlo. De overige adviespakketten blijven nog even in de pilotfase. Werk jij met een ander adviespakket en wil je pilotkantoor worden? Neem dan contact met ons op.
Meer lezen over de HDN koppeling? Lees hier dan verder.
We werken op dit moment aan een nieuwe koppeling waarmee je op eenvoudige wijze belangrijke management gegevens op kunt halen: Assu®Inzicht.
Jouw voordelen
- Losse applicatie op basis van power BI gekoppeld aan Assu®, geen installatie nodig.
- Snel en overzichtelijk al je gegevens in zicht.
- Gebouwd samen met Assu® gebruikers en erg gebruikersvriendelijk.
Naast de gratis basis management functionaliteit binnen Assu® brengt de Assu®Inzicht tool je nog een drietal aanvullende varianten:
Naam versie: | Wat doet het: | Prijs: |
Inzicht Uitgebreid: | Deze versie biedt een uitgebreid financieel dashboard. | €25,- ex BTW |
Inzicht Geavanceerd: | In deze versie kun je je workload bekijken op basis van takenoverzichten. | €50,- ex BTW |
Inzicht Enterprise: | Dit is een maatwerk versie waarin je alles kunt bekijken dat voor jouw kantoor belangrijk is. | notk |
Houd onze publicaties in de gaten voor meer informatie en prijzen.
We hebben alvast wat screenshots voor je:
We bouwen dit jaar verder aan Assu®Web. Assu®Web wordt een webbased versie van Assu®.
Op dit moment zijn we klaar met de relatiekaart. Bij de poliskaart bouwen we momenteel aan het scherm voor de dekkingen en de objecten. Ook werken we aan “het digitale kantoor”. Hier vind je de agendapunten, notities, taken en documenten terug. We hebben ook al een start gemaakt met de schadekaart.
De look en feel van Assu®Web zal die van onderstaand voorbeeld zijn:
Ontdek onze vernieuwde handleiding
We gaan met de tijd mee en hebben onze handleidingen geheel vernieuwd. Ze zijn nu online te benaderen waardoor we een betere zoekfunctie hebben.
De handleiding zijn nu ook gekoppeld aan A.i. Servicedesk waardoor je tijdens het typen van je vraag direct zoeksuggesties te zien krijgt:
De handleiding vind je terug onder de F1 knop in Assu®.
Heb je deze versie nog niet? Niet getreurd. Klik op onderstaande knop om naar de handleiding te gaan en zet deze bovenin je browser vast aan je favorieten:
De handleidingen over onze applicaties Appviseurs en Assu2Go kun je terugvinden op onze website in het Support Portaal: Handleidingen | AI automatisering – Assu assurantie software
5 november: AMdag Utrecht
Op 5 november is het weer zover. Dan vindt de AMdag plaats in DeFabrique te Utrecht.
De AMdag is hét netwerkevent voor de verzekeringsbranche waar je in contact kunt komen met andere professionals uit de branche. Maak kennis met de hoofdpartners en laat je inspireren door nieuwe innovatieve ideeën.
Zoals elk jaar draait de AMdag om méér dan het programma. Het is dé plek waar jij met andere professionals uit de branche samenkomt, samen deelt en samen speelt om de een-tweetjes tot stand te brengen die de markt vooruit helpen — het niet te missen evenement als jij deel uitmaakt van de toekomst. Vergroot je netwerk en verdiep je kennis tijdens de AMdag.
Enthousiast geworden? Klik hier om naar de site van de AMdag te gaan om meer te lezen van dit geweldige event.
Ontmoet ons
Altijd al kennis willen maken met de mensen van A.i. Automatisering? Dan is nu jouw kans. Ook dit jaar hebben we een stand en we hopen jou daar dan ook tegen te komen. Onze collega’s staan voor je klaar.
Zin om te komen? Meld je gelijk aan via onderstaande button en gebruik de relatiecode AIautomatisering_AMdag@2024 voor gratis deelname:
Assu®Store
In onze Assu®Store bieden wij een breed scala aan producten aan, variërend van rapportages tot selecties. Ons doel is om jou te helpen bij jouw digitale transformatie en daarom zorgen we ervoor dat onze online webshop gebruiksvriendelijk is en gemakkelijk te navigeren, zodat jij niet onnodig veel tijd kwijt bent aan zaken die er niet toe doen ;).
Wat kan ik vinden in de Assu®Store?
Op dit moment hebben we een ruim aanbod van producten die je gratis kunt downloaden.
Denk hierbij aan onderstaande opties:
- Workflows
- Selecties
- Rapportages
- Sjablonen
- Invulbare PDF sjablonen
Hoe werkt het?
In de Assu®Store kun je door middel van een eenvoudig filter jouw producten zoeken. Zoek je bijvoorbeeld een factuur rapportage? Vouw dan de categorie “Rapportage” open en vink “Factuur rapportage” aan. Je krijgt nu ons aanbod van factuur rapportages te zien.
Maak de keuze welke factuur rapportage je wilt bestellen. Kies voor “Toevoegen aan winkelwagen” om het product in je mandje te leggen.
Klik op het winkelwagentje om je bestelling definitief te maken. Door op “Afrekenen” te klikken kom je in het checkout formulier terecht waar je je bedrijfsgegevens dient in te vullen voordat je definitief op “Bestelling plaatsen” klikt. Je laatste scherm is je bestellingen overzicht.
Een download besteld… en nu?
Je hebt zojuist een download besteld via onze Assu®Store. Je krijgt hiervan een bevestiging binnen per e-mail. In de e-mail staat een .ZIP bestand dat je ergens op je pc dient op te slaan (je bureaublad bijvoorbeeld). Pak het .ZIP bestand uit en het bestand dat je overhoudt dien je in Assu® te importeren op de juiste plek.
We hebben per download categorie een linkje naar de Assu® handleiding geplaatst zodat je gemakkelijk kunt zien hoe je het betreffende bestand importeert in Assu®.
Nieuw in de Assu®Store
Omdat het proces van klanten herinneren, nabellen en taken aanmaken van begin tot eind een hoop werk met zich mee kan brengen hebben we de handen ineen geslagen met 1 van onze relaties (Assurantiekantoor Keijzerwaard) en hebben we samen 2 mooie Workflows gemaakt die je helpen om een x aantal maanden voor de einddatum van het keuringsrapport een aantal acties te starten. Het betreft hier een Scope 10 en een Scope 12 keuringsrapport.
Jouw voordelen
- Pro actief bijdragen aan de veiligheid van jouw klanten.
- Al je acties automatisch wat veel tijd bespaart.
- Minder kans op fouten door automatisering van processen.
Wil je weten wat onze Scope 10 en Scope 12 Workflows voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Neem dan een kijkje in onze Assu®Store waar je ze gratis kunt downloaden.
Nog meer nieuws in de Assu®Store
Naast de twee keuringsrapporten hebben we regelmatig nieuwe producten in de Assu®Store. Houd daarom onze nieuwsberichten in de gaten of kijk op de “Wat is nieuw” pagina van de Assu®Store:
Klantonderzoek: jouw mening telt
We zijn benieuwd naar jouw mening! Om onze service continu te verbeteren, vragen we jou om ons klanttevredenheidsonderzoek in te vullen. Het kost je slechts een kwartier van je tijd, en jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening nóg beter af te stemmen op jouw wensen.
Het klantonderzoek van afgelopen jaar
Het afgelopen jaar hadden we een drietal speerpunten:
- Assu2Go: je kon niet zoeken op adressen. Deze optie gaan we dit jaar nog inbouwen.
- Appviseurs: we hebben een Powershell script gebouwd waarmee de apps automatisch geüpdatet kunnen worden naar een nieuwe versie.
- De weg van de wens: we gaan in het nieuwe jaar de wensen zo snel mogelijk uitbrengen in een update. Je hoeft dan niet langer te wachten totdat er een upgrade is. Hierdoor ontvang je sneller de nieuwste functionaliteiten. We zullen dit nog delen in een uitgebreider artikel.
Win gratis consultancy
We zijn enthousiast om van je te horen en we zijn er zeker van dat jouw mening ons zal helpen om beter te worden dan ooit tevoren.
We gebruiken jouw feedback om te reflecteren op onze activiteiten en om zo onze doelstellingen voor het komende jaar te bepalen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan:
- Met jouw input kunnen we je nog beter ondersteunen
- Je kunt ons laten weten wat echt belangrijk is voor jou
- En... onder alle inzendingen verloten we een gratis dagdeel consultancy! Een unieke kans om samen met onze consultants aan de slag te gaan.
In januari delen we de resultaten van dit onderzoek op onze website en LinkedIn. Ook maken we bekend wie de winnaar is geworden van het gratis dagdeel consultancy. Houd onze nieuwsberichten dus goed in de gaten.
Hoe lang heb ik om het klantonderzoek in te vullen?
Je kunt tot eind oktober deelnemen.
Direct van start
Dit webinar nog een keer terugkijken?
Klik dan op onderstaande afbeelding om een video van het webinar te bekijken.
Wij hopen dat we iedereen hiermee een goed beeld hebben kunnen geven van alle ontwikkelingen binnen A.i. Automatisering. Heb je nog vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groeten,
Team A.i. Automatisering
Q&A bij dit webinar
Tijdens dit webinar was er ook tijd voor vragen. Maar omdat we in een kwartier tijd niet alle vragen konden beantwoorden, hebben we hieronder een overzichtje gemaakt van de veelgevraagde zaken en er ook gelijk een antwoord bij gezet. Waarbij wij willen zeggen: kan er nu iets niet en wil je dat dat wel kan in de toekomst? Meld de functionaliteit aan als wens via onze A.i. Servicedesk.
Op dit moment werken wij nog niet met automatische updates. Dit heeft te maken met het beheer van de server bij uw ICT leverancier waarop Assu® draait. Hier kan bijvoorbeeld een onderhoudsprogramma draaien dat er voor kan zorgen dat updates niet uitgevoerd kunnen worden op een x moment.
Daarmee bestaat de kans dat Assu® niet beschikbaar is op het moment dat je wilt inloggen. Om dit te vookomen kan je zelf aangegeven of je een update wenst te ontvangen. Dit is één van de redenen waarom we in de nabije toekomst overgaan naar een webapplicatie (Assu®Web). Hierdoor is er geen afhankelijkheid meer van systeembeherende partijen in de toekomst en zijn we veel beter in staat om jullie te kunnen voorzien van updates.
Wil je klaargezet worden voor een update? Dien dan een ticket in via A.i. Servicedesk.
We werken op dit moment hard aan de opvolger van Assu®. Deze applicatie noemen we Assu®Web. Zoals de naam al zegt, wordt dit een webapplicatie. Hiervoor heb je straks niets anders meer nodig dan een webbrowser. Je kan hierdoor inloggen vanaf ieder apparaat met een internetverbinding. Je kan zo eenvoudiger werken vanuit verschillende locaties.
Daarnaast is er ook geen investering meer nodig in bijvoorbeeld een server of andere IT infrastructuren, omdat je veilig werkt in een cloudomgeving. Het onderhoud en updaten van Assu®Web wordt ook een stuk eenvoudiger waardoor we nog beter in staat zijn om nieuwe functionaliteiten snel in Assu®Web te kunnen krijgen. Dus nog meer gebruikersgemak.
Uiteraard gaan wij ook met de tijd mee. We gebruiken A.I. in onze eigen (ontwikkel)processen. Daarnaast zijn we op dit moment aan het kijken hoe we A.I. oplossingen kunnen gaan toepassen binnen onze huidige applicaties. We verwachten dat we volgend jaar de eerste A.I. oplossingen kunnen gaan aanbieden. We zullen je uiteraard tijdig op de hoogte brengen van deze ontwikkelingen.
Hulp of advies nodig?
Wil jij jouw bedrijfsprocessen nog verder optimaliseren op een manier die helemaal bij jouw bedrijf past? Denk dan eens aan ons consultancy abonnement.
Met het consultancy abonnement krijg je gericht advies van 1 van onze consultants en krijg je hulp bij de inrichting van jouw pakket aan de hand van jouw eigen processen.
Meer weten? Klik dan op onderstaande knop voor meer informatie. Of vul ons klantonderzoek in en maak kans op gratis consultancy.
Feedbackformulier: heb je nog vragen of opmerkingen?
Heb je na het zien van ons webinar nog vragen, opmerkingen of suggesties? Geef jouw feedback dan door via onderstaand formulier.
Met jouw feedback kunnen wij onze webinars blijven verbeteren.